20 Aralık 2012 Perşembe

TOHUM OTİZM VAKFI HEDİYE BİR GÜN FUARI




Dün, Tohum Otizm Vakfı'nın otizmli çocuklar yararına düzenlediği  'Hediye Bir Gün' alışveriş fuarına giderken görüntüm böyleydi.Yeniköy Sait Halim Paşa yalısında yapılan fuar da; La Deesse,Tohum Design,Misela,Boz Sisters ve daha pek çok seçkin markanın standı vardı.

Geçen hafta aldığım iki renk ceketim  Ece Salici tasarımı.Zaten çok beğenerek aldığım bu ceketi dün giydikten sonra daha da bir sever oldum;Çünki çok rahat ettim içinde.Bu da demek oluyor ki bu aralar postlarıma bolca konu olacak bu ceket.Eline Sağlık Ece Salıcı!!!




La Deesse' nin Cup Cake Şeklindeki Parfüm Şişesi



Hülya Avşar'ın Standı



See by Chloe Boots/Çizme
Alexander Wang Bag/Çanta
Calzedonia Tights/Tayt  + Tommy Hillfiger T-shirt  + Ece Salici Jacket/Ceket
Emporio Armani Watch/Saat + Cetas Ring/Yüzük
Aldo Ring/Yüzük  + Der-liebling Necklace/Kolye

4 yorum:

  1. Cok guzel olmus kombin :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim ayshe rose :-))

    YanıtlaSil
  3. Kombine bayıldım çabasız ve son derece şık.Derliebling kolye ise muhteşem parçaya bende sahibim ve her parça ile uyumu mükemmel..Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Guzel yorumunuZ icin teaekkur ederim cosmo trend

    YanıtlaSil