28 Aralık 2012 Cuma

PINKO PRESS DAY

 
Çarşamba günü L'appart PR da Pinko'nun ilkbahar-yaz koleksiyonu için düzenlediği basın lansmanına davetliydim.Soğuk bir kış günü böylesine renkli ve neşeli bir koleksiyom görmek içimi bayağa ısıttı :-)

Dürüst olmak gerekirse Pinko her dışarı çıktığımda uğradığım markalar arasında değildi ama bu koleksiyonu gördükten sonra fikrim değişti;Çünki BAYILDIM.Özellikle işlemeli ceketler ve dantelli elbiseler beni büyüledi.

Bol desenli üstlerin ve iki parça gibi görünen tulumların bulunduğu,pastel renklerin yanında canlı renklerin de bol bol karşımza çıkacağı bir PİNKO yazı bizi bekliyor.

Yılın son Cuma'sı benden bu kadar.Sizleri, keyifli bir haftasonu dileyerek Pinko koleksiyonu ile başbaşa bıralıyorum.

















Ben,Pinko Marka Müdürü ve Stylishtimes


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder