5 Aralık 2012 Çarşamba

NEW TRENDS ON ME


Bu postumda farkında olmadan aynı anda sezonun kaç trendini kullanabiliyorum onu da görmüş oldum :-) Bunu tabiki iyi bir şey olduğu için söylemiyorum.Aksine kızdım da kendime.Ortaya fena bir görüntü çıkmamış ama ben eski ve yenileri bir arada kullanmayı daha çok seviyorum.

Bordo, malumunuz sezonun en hit rengi.Zımba detayına girmeye gerek yok zaten.Son zamanların en beğenilen ve kullanılan trendlerinden biri ve son olarak tabiki hayvan baskılı kazak ve sweatshirtler.Hepsi de çok sevdiğim trendler ama bir dahaki sefere hepsini aynı anda kullanmamaya özen göstereceğim.







BCBG Eneration  Suede Boots(new season) / Süet Bot(yeni sezon)
Alexander Wang Bag/Çanta
Zara Pants and Leather Jacket(new season) /  Pantolon ve Deri Ceket(yeni sezon)
Asos  Pullover(new season) / Kazak(yeni sezon)
Emporio Armani Watch/Saat  +  Bracelet and Ring from Florence/Bileklik ve Yüzük Floransa'dan




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder