23 Aralık 2012 Pazar

GALATAMODA-WHAT I WORE

Bir Galatamoda'nın daha sonuna geldik.Kısa bir süre önce Asos'tan aldığım ve beni kilolarca fazla göstermesine rağmen giymek için can attığım kırmızı ekose eteğimle 'kar ve soğuk bana vız gelir' diyerek Cumartesi günü  ben de gittim Galatamoda'ya.Eteğimin kabarıklığını neyle kapatabilirim diye düşünürken de seneler önce İtalya'dan aldığım siyah kabanım geldi aklıma.O kadar uzun zamandır giymiyordum ki, varlığını bile unutmuşum.Bu vesileyle siyah bir kabanımın olduğunu da hatırlamış oldum.

Galatamoda'ya giderken hava şartlarını da düşünerek böyle bir kombin seçtim kendime.Aslında biraz doğaçlama bir kombin de oldu diyebilirim.

Yarınki postumda Galamoda'ya devam ediyoruz ama bu kez tasarımcılar ve tasarımları ile.Herkese güzel bir hafta diliyorum.







Hotiç Boots/Çizme
Aldo Bag,Gloves and Sunglasses/Çanta,Eldiven ve Gözlük
Sportsstaff Coat/Palto
Asos Skirt/Etek + Massumo Dutti Pullover/Kazak
Accesorize Ring/Yüzük


2 yorum: