7 Aralık 2012 Cuma

I DON'T CARE RAIN


Ben ne kadar sevmiyorum desem de yağmurdan kurtuluşumuz yok ve ben de artık onu umursamamaya karar verdim.Yağmur yağıyor diye evde oturacak değilim.Giydim Hunterlarımı doğru sokağa.Yapılacak bir sürü iş,hazırlık var.Ne hazırlığı diye sorarsanız ELLE STIL AWARDS hazırlığı.Akşam bu müthiş tören için Esma Sultan Yalısı'nda olacağım.Gelişmeler haftaya...













Hunter Boots/Bot
Gucci Bag/Çanta
Yargıcı Trench Coat/Trençkot + Zara Skirt/Etek + Top Shop Pullover/Kazak
Gc PythonWatch/Piton Saat + Guess Bracelet/Bilezik+ Cetas Ring/Yüzük
Frog Ring from Florence/Kurbağa yüzük Floransa'dan
Tom Ford Sunglasses/Gözlük(Etiler Lazer Optik)

4 yorum:

  1. Oh sweetheart I fancy the pants off you, you look really yummy wearing your pink Rubber Wellingtons.
    Kisses
    Julie

    YanıtlaSil
  2. OMG I nearly wet my Thong when I saw you wearing your Wellies pink is such a girlie color, you look really adorable and I've got the hots for you, I wear Wellies too perhaps we could wear them together one day.
    Wellies
    xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Wellies.
      I hope,we can in one day:-)

      Sil