12 Aralık 2012 Çarşamba

BIG M



Dolabımdaki en eski parça bu M. Tam 12 sene öncesine ait.12 senedir dolabımda durmayı başaran tek şey.Dolabımdan nice şeyler verdim ama ona asla dokunmadım.Hala içine girebildiğim için ne mutlu bana.
Deri eteğim de M kadar olmasa da eski.Sanırım 3 sene öncesine ait ama deriye olan ilginin bir hayli artığı şu dönemde bir çok yerde benzerlerini  bulabilirsiniz.

Bu arada çoğunuzun aklından geçen soruya da cevap vereyim;Hayır ÜŞÜMÜYORUM.Ben kolay kolay üşüyen bir insan değilimdir ve aynı zamanda çorap giymekten de hiç hoşlanmam.Açıkçası ten rengi çorap giymektense üşümeyi de tercih ederim.Mümkünse sizde tercihinizi bu yönde kullanın.Benden söylemesi...







BCBG Eneration Boots/Bot
AlexanderWang Bag/Çanta
River Island Skirt/Etek + Miss Selfridge Top/Üst + H&M Coat/Ceket
Cetas Heart Ring/Kalpli Yüzük + Vintage Ring/Yüzük + Accesorize Necklace/Kolye
Miu Miu Sunglasses/Gözlük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder