11 Aralık 2012 Salı

ESA TURKEY 2012 - PART 2


Esma Sultan Yalısı'nda gerçekleştirilen Elle Stil Ödülleri Töreni'nde tek bir isim dışında herkesin bu ödülleri hak ettiğine inanıyorum.Hak etmediğini düşündüğüm isim ise 'Stil İkonu' ödülünü alan Burcu Esmersoy.Bir stili bile olmayan kişinin bu ödüle layık görülmesi çok saçmaydı. Evet Burcu Esmersoy o  gece Zeynep Tosun pantolon-ceket takımı ile çok şıktı ama o kadar.

Gecenin bana göre en şık isimlerinden biri de beyaz Emilio Pucci elbisesi ile Feryal Gülman'dı.Deniz Marşan da en şık bulduğum isimlerden biriydi.Özellikle pantolonuna bayıldım.Elif Cığızoğlu bu aralar muhteşem şeyler yapıyor.Ayşe Kucuroğlu da  Emilio Pucci elbisesinin içinde çok şık ve fit görünüyordu.






Şimdi gelelim gecenin vasat bayanlarına.Bence bu konuda Hadise başı çekiyordu.Üzerindeki Victoria Beckham elbisesi maalesef bu gece için çok zayıftı.Aynı şey Selenay Sarıkaya içinde geçerli.Özgür Masur elbise güzel ama bu gecenin elbisesi değildi.Deniz Berdan da kendi tasarımı elbisesi ile mezuniyet balosuna giden genç kızları andırıyordu.




Bana göre gecenin en rüküş ve bakımsız ismi Eda Taşpınar'dı.Ultra mini elbisesi,darmadağan saçları ve aşırı yorgun yüzüyle  tam bir fiyaskoydu.

Aslında ben genel olarak aksesurlar hakkında yorum yapmak isterdim ama maalesef aksesuar bakımından çok ama çok zayıf bir geceydi.Kıyafetlere verilen önem aksesuarlara verilmemişti.Elle Stil Gecesi ile ilgili size aktaracaklarım bu kadar.Bir sonraki postta görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder