24 Aralık 2012 Pazartesi

GALATAMODA-DESIGNERS


Galatamoda bu kez Küçükçiftlik Park'taydı.İstanbul'un en soğuk günlerine denk gelmesi büyük talihsizlik oldu tabii ama eminim ki benim gibi pek çok moda aşığı kar-kış demeden gitti oraya.

Daha öncede söylediğim gibi ben Galatamoda gibi etkinlikleri, pek çok tasarımcıyı aynı anda görme fırsatı bulduğum için çok seviyorum.Ece Salıcı,Önder Özkan,Tuvana Büyükçınar,Özgür Masur,Serra Kefeli,Sezgi Beşli,Nihan Peker ve daha pek çok tasarımcımcının birbirinden güzel tasarımlarını inceleme ve tabiki alışveriş yapma fırsatım oldu.Fiyatler oldukça makuldu.Benim gittiğim saatlerde(12-15 arası) biraz boştu ama akşamüstüne doğru daha kalabalık olduğunu tahmin ediyorum diyerek sizi birbirinden güzel tasarımlar ile başbaşa bırakıyorum.
Seza Batıoğlu

Tuvana Büyükçınar


Raisa& Vanessa                                                     Hakan Akkaya


Önder Özkan                                                  Mehtap Elaidi

Sezgi Beşli


Beste Gürel

Murat Aytulum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder