3 Aralık 2012 Pazartesi

INTERVIEW WITH LAPETITE-DOLLY



Geçtiğimiz hafta  www.lapetite-dolly.blogspot.com un sahibi Dolly Tosun benimle evimde bir ropörtaj yaptı.Bu zevkli ve upuzun ropörtajın bir kısmını sizinle de paylaşmak istedim.Dolly'ye de bu keyifli gün için teşekkür ederim.

 POSH by M için stil nedir?
Stil kendini ifade ediş biçimidir. Stilim ile duygularımı anlatıyorum.
Gençken herkesin giydiğini giyebiliyor insan ama yaşla birlikte stilin ve seni ayırt edici noktaların oluşmaya başlıyor.

- Çocuktan evvel ki stilin ile çocuktan sonraki stilin arasındaki farklar nelerdir?
Eskiden daha çılgın şeyler, mini etekler topuklular giyerken şimdi oğlumla dışarı çıkarken düz ayakkabılar giyiyorum.Gardrobumda daha evvelden hiç olmayan uzun eteklerim olmaya başladı.

- Peki oğlunun arkasında koştururken, nasıl stil detayları ile kendine şıklık katıyorsun?
Şık uzun elbiseler, midi boy etekler, sade giysi üzerine şık ama sade aksesuarlar. Bazen sadece büyük tasarım bir çanta ile de şıklığımı tamamlayabiliyorum. Hem de çocuğumun ihtiyacı olan şeyleri içine rahatlıkla tıkıştırıyorum.

- Aksesuarlara olan düşkünlüğünü biraz anlatır mısın ?
Ayakkabı ve çanta düşkünlüğüm hep vardı ama kolye, küpe ve yüzük gibi aksesuarları 5-6 sene evveline kadar takmazdım; Çünki bana yakışmadığını düşünürdüm.
Ama yaşla birlikte onun da dönemi geldi ve bir gün bana bu yakışır herhalde diye deneye deneye hem kendi tarzımı oturttum hem de ilgi alanım haline getirdim.
Bir dönem bilezik takıntım oldu, sadece bilezik takıyordum bir dönem sadece küpe derken bir baktım hepsinin koleksiyonunu yapar hale gelmişim.




- Sezonun trendlerinden beğendiğin bir parça var mı?
 Deri. Eskiden beri çok severdim ama bu kadar çok tasarım bulamazdım şimdi moda da olduğu için bolca bulma şansım oluyor.
Zımba  da sevdiğim bir trend. Ayrıca Sneakers ayakkabılar da, şıklıktan ödün vermeden stilimi yansıtmam için önemli bir aksesuar.





- Hiç bir zaman giymem dediğin bir parça var mı?
Şalvar pantolon 

- Ucuz kaçış noktası markalar?
H&M, Zara, Top Shop, eşimle çok fazla yurt dışı seyahati yaptığımız için pazarlar, outlet mağazaları ve ara sokaklardaki küçük butikler.

- Alış veriş yaparken kendini en iyi hissettiğin yer?
Londra da alışveriş yaparken sokaktaki insanları izlemeyi çok severim. Kendilerine has bir giyim stilleri vardır. Kendime yakın hissettiğim için çok zevk alırım.
- Ruhunu, stiline ve yaşamına aktardığını düşünüyor musun? Bunların ortak noktaları nedir?
Evet düşünüyorum. Ortak noktaları "İddiasız iddialı" , bunu hissediyordum ama kelimelere dökemiyordum. Öğretmenimiz Tülin Kermen bunu çok iyi ifade etti.

THE END

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder