11 Haziran 2012 Pazartesi

SUNDAY LOOK


Yaz aylarında bir Pazar günü için  en ideal kıyafetim jean şortum ve birkenstock terliklerimdir aslında ama bu Pazar bu geleneğimi bozdum.Hem bir arkadaşımın doğumgününe (HAPPY BIRTHDAY AYŞİMSAN) hem de Bebek şenliğine gideceğim için birazcık daha farklı olmak istedim klasik Pazar görünümümden.Zaten ilerleyen zamanlarda beni, bahsettiğim bu halimle çooook fazla göreceksiniz.

Jean im 2 sezon öncesine ait bir Zara. Renkli kumaşlarla onu modifiye ederek ben bu hale getirdim.Bu sene yırtık jean demode olduğu için pek giymek istemiyordum kendilerini ama bu sayede onu demode olmaktan kurtardıım :-)


Mango Top - Mango Üst
Zara Jean - Zara Kot


Toms Shoes - Toms Ayakkabı


GC Watch- GC Saat
Modazigi Bracelet - Modazigi Bileklik

Tresera Necklace - Tresera Kolye (new season)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder