9 Haziran 2012 Cumartesi

LET'S GO TO THE BEBEK FEST



Bu yıl Bebek şenliğinin  4.'sü düzenleniyor ve ben ilk kez gidiyorum.Hiç inanılır gibi değil biliyorum ama gerçek!!! N'apıyım, o tarihlerde ya yurtdışında ya da şehir dışında oluyordum. Bu sene neyseki  İstanbul'dayım ve şenliği de kaçırmadım.

Öncelikle Bebek'e araba ile gitmek imkansız.Araba ile giderseniz de park yeri bulmak imkansız Size tavsiyem arabanızı bir yerlere park edip şenlik alanına taksi ile ya da yürüyerek gitmeniz.

Bebek şenliğinin en sevdiğim tarafı, takip ettiğim tüm markaları,tasarımcıları,ürünleri aynı yerde görmek oldu.Bazı standlardan ayrılmak benim için gerçekten zordu;çünki bazı parçalar 'al beni al beni' diye bağırıyorlardı.Ozellikle Ezgi'nin standı görülmeye değer.( www.modazigi.com

İşte bundandır ki ben yarın bir kez daha gideceğim ve aklımda kalan parçaları alacağım. Bence siz de kaçırmayın.Yoksa pişman olursunuz.

Benden söylemesi!!!


Alexander Wang Sunglasses- Alexander Wang Gözlük
Park Bravo Necklaces- Park Bravo Kolye
Modazigi neon Bracelet- Modazigi neon Bileklik
T-shirt(From Disneyland) - T-shirt ( Disneyland'den)

 

          Zara West- Zara Yelek (new season)
Zara Shorts- Zara Şort
İnci Shoes -İnciAyakkabı



Misela Bag-  Misela Çanta
Swatch Watch- Swatch Saat


Lazy'de ayakkabı deniyorum.

modazigi standı ve markanın sahibi Ezgi









2 yorum:

  1. canım harikasın...keyifle takip ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim CIgdem cim.insallah zamanla her sey daha guzel olacak.

    YanıtlaSil