26 Haziran 2012 Salı

CANDY SANDALS :-)


Sizcede ilk bakışta  şekeri andırmıyor mu bu sandaletler?

Ben aldığım ilk günden beri her giyişimde bunu düşünüyorum.Rengarenk boncukları, şekerlemeleri getiriyor aklıma. Ya da ben  şekerleme çok sevdiğim için her şey bana onları anımsatıyor. Tabi bu da bir olasılık :-)

Ben bu sandaletleri Accesorize'dan geçen yaz almıştım ama bu sezon yine gördüm vitrinde.Almak isteyenlere duyurulur!!!

                                             Accesorize Sandals- Accesorize Sandalet


Juicy Couture Bag - Juicy Couture Çanta


Mango Jean Dress - Mango Kot Elbise


GC Python Watch - GC Piton Saat
H&M Bracelets - H&M Bileklikler



Tom Ford Sunglasses - Tom Ford Gözlük ( Etiler Lazer Optik)




1 yorum:

  1. canım eskimiş yada fazla olanları bana göndersen yastığımın yanına koyup uyuyum bari ayakkabı dükkanımı var sizin ben bu kadar modelli çarşıdaki ayakkabıcılarda görmedim içim eriyor kilo verilmez derler bide hareket etmeden işte laptopun başında eriyorum şimdi heee uyumadan tartılcam bi

    YanıtlaSil