11 Haziran 2012 Pazartesi

BEBEK FEST - LAST DAY


Dün, Bebek festivalinin son günüydü.Hem son gün  hem de Pazar günü olması nedeni ile çok kalabalıktı.Tabi son gün olduğu için pek çok ürün de bitmişti. Cumartesi aklımda kalıp 'Pazar alırım' dediğim 2 ürünü de bulamadım.Tam bunlar için üzülürken Miray Gürsoy'un standını keşfettim.Cumartesi nasıl gözümden kaçmış anlamadım doğrusu.

Miray Gürsoy çok genç ve başarılı bir tasarımcı.Atölyesi Galata'da ama yakında showroom'unu açıyor.Doğrusu ben  bunun için sabırsızlanıyorum;Çünki tasarımları gerçekten çok farklı ve güzel.

Ben üzerimde gördüğünüz eteği aldım. Miray'da o gün aynı eteğin bordo rengini giymişti.
Müthiş bir kesimi var.İlk görüşte 'benim olmalı'diyeceğiniz türden bir etek.

Hem Miray ile hem de tasarımları ile tanıştığıma çok memnun oldum.



Tom Ford Sunglasses - Tom Ford Gözlük
Mango Top - Mango Üst






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder