25 Haziran 2012 Pazartesi

CELINE SHOES




Geçen kış Londra'dan aldığım Celine ayakkabılarımı uzunca bir süredir giymek için can atıyordum.Forever New'da bu taşlı elbiseyi görünce 'ayakkabılarımı giymenin tam zamanı' dedim :-)

Bu sene böyle bantlı ayakkabılar çok hoşuma gidiyor.Ayağı da daha derli toplu gösteriyor.Siz de benim gibi, o çok imrendiğim incecik ayaklı kızlardan değiseniz, bu tip ayakkabılardan edinin derim ben..

Elbiseme gelecek olursak tabi ki beni ilk çeken üzerindeki rengarenk taşları oldu.Hiç bir aksesuara gerek kalmıyor tabi bu durumda.Benim gibi aksesuar meraklısı bir insan için biraz can sıkıcı olurdu bu durum aslında ama elbise o kadar şirindi ki bu can sıkıcı durumu da ortadan kaldırdı.


Celine Shoes - Celine Ayakkabı
Forever New Dress - Forever New Elbise (new season)




1 yorum:

  1. kıskandım ama çok ellerde ve ayaklarında oje yok artık elştiri filan yapıcam eksik arıycam ayakkabılar önceki postlardan biliyorum evet yeşil hala kıskanıyorum ama

    YanıtlaSil