18 Haziran 2012 Pazartesi

GALATAMODA FEST WITH THE NEW BAG

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen Galata Moda Festivali 14-17 Haziran tarihleri arasında Maçka Sanatçılar Parkı'ndaydı.

Birçok tasarımcının  özel  koleksiyon hazırladığı  bu festivale, ben de Cumartesi günü yeni Alexander Wang Rocco'm ile arz-ı endam ettim. Beni tanıyanlar iyi bilir  bu çantayı ne kadar  uzun zamandır istediğimi.Eee sonunda erdim muradıma :-) Hepimize hayırlı olsun.

Festivale gelecek olursak, ben öğle saatlerinde gitttiğimden olsa gerek çok az insan vardı;Çünki hava çok sıcaktı.Akşam saatlerinde kalabalıklaştığını tahmin ediyorum.

Simay Bülbül,Özgür Mansur,Gamze Saraçoğlu ve daha pek çok tasarımcının koleksiyonunu görme ve inceleme fırsatı buldum. Daha önce de dediğim gibi ben, aynı mekanda farklı tasarımcılara ait  tasarımları görme fırsatı bulduğum bu tarz festivalleri çok seviyorum ve Türkiye'de artık bunların sayısının arttığını gördükçe de mutlu oluyorum.



Polo Garage Top- Polo Garage Üst
Zara Skirt - Zara Etek(new season)


Accesorize sandals(from London) - Accesorize sandalet(Londra'dan)


GC Watch - GC Saat


Chibal Bracelets- Chibal Bileklikler
(Başka bir postumda bu bilekliklerden uzun uzun bahsedeceğim.Fotoğrafda göründüğünden daha güzeller) 

http://www.sirhotstyle.me/ blogunun sahibi canım arkadaşım Serhat


Alexander Wang Rocco Bag - Alexander Wang Rocco Çanta
Alexander Wang Sunglasses - Alexander Wang Gözlük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder