27 Haziran 2012 Çarşamba

DO YOU LIKE MICE?


Farelerden hoşlanır mısınız?

'Kim farelerden hoşlanır ki ,soruya bak' diyenler oluyordur muhakkak aranızda ama bu fareleri gördükten sonra kararınız değişebilir. Tabi ki Marc Jacobs'ın fare babetlerinden bahsediyorum.

Açıkçası bu babetlerden sonra benim farelere bakış açım değişti.Daha bir sempatik görünmeye başladılar gözüme.Tabi sokakta bir fare görsem yine de korkup çığlık atarım o ayrı.En iyisi onlar sadece benim ayağımda kalsınlar şimdilik:-)

Bu rengini değil ama yeşil,narçiçeği gibi renklerini Beymen'lerde bulabilirsiniz.Ben bu renge kafayı takmış  ve en sonunda http://www.farfect.com/ da bulmuştum.


Marc by Marc Jacobs Mouse Flat - Marc by Marc Jacobs Fare Babet

            




Zara Top - Zara Üst
Zara Jeans - Zara Kot (new season)
Vakko Bag - Vakko Çanta (new season)
GC Python Watch - GC Piton Saat
H&M Bracelet - H&M Bileklik


1 yorum:

  1. senin ayakların güzelde ondan yakışıyor ben giyimmi o babetleri kediler görünce sokata kaçmaya başla dev fare geliyo diye hehehe uyklu uykulu ble espiri yeteneğim duruyor heralde

    YanıtlaSil