17 Temmuz 2012 Salı

WHITE SANDALS





Bu  beyaz deri sandaletlerimi bundan tam 5 yıl önce Desa'dan almıştım.Hem de şans eseri indirimden :-)
Her yaz bıkmadan giyiyorum ve anladım ki benim dolabımdaki zamansız ayakkabılarımdan biri o.

İlk görüşte aşk ile aldığım sandaletlerimi beyaz büstiyer ve kot şortumla tamamladım.Beyaz büstiyerimi kısa bir süre önce siyah eteğimle kullandığımı hatırlarsınız sanırım.Bu kez gündüz dışarı çıkacağım için kot şortumu tercih ettim.Tabiki işin içine kot girince de, bir anda günlük bir görünüm elde ettim.




 

Forever New Top and Shorts - Forever New Büstiyer ve Şort 



Desa Sandals - Desa Sandalet



                        Marc by Marc Jacobs IPhone Case- Marc by Marc Jacobs IPhone Kılıfı
                        Prada Baroque Sunglasses - Prada Baroque Gözlük ( Etiler Lazer Optik)
                                           Ring from Ortaköy - Yüzük Ortaköy'den. 




1 yorum:

  1. hastası olduğu bütün modeller zaten sitende var bilmediklerimide ayaklarına bakarak öğreniyorum çok güzeller teşekküler

    YanıtlaSil