25 Temmuz 2012 Çarşamba

BEACH DRESS



Yorgun ama bir o kadar da keyifli günübirlik Kos gezimizin ardından Bodrum' a kaldığımız yerden devam ediyoruz.Birazdan sahile ineceğiz ve ben hazırım. Sıra küçük oğluşumu hazırlamaya geldi.Artık kendime ayırdığım süre 5 dakikayı geçemiyor.O nedenle plaja giderken pratik bir şeyler giymeye çalışıyorum.Bu elbisem de bu tarife oldukçe uyuyor.Elimdeki çantayı ben yaptım.İçine telefon,fotoğraf makinesi gibi eşyalarımı koyuyorum böylece onları XXXL plaj çantamın içinde bulmak kolay oluyor.




Accesorize Beach Dress - Accesorize Plaj Elbisesi
Armani Exchange Slipper - Armani Exchange Terlik



                                                         Gold necklace with Pray


Ray Ban Wayfarer Sunglasses - Ray Ban Wayfarer Güneş Gözlüğü (EtilerLazer Optik)
Modazigi Bracelet- Modazigi Bileklik
Pink Bag that I sewed - Benim Diktiğim Pembe Çanta




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder