30 Temmuz 2012 Pazartesi

RAY SKIN BRACELET



Bugüne kadar yılan derisi,kuzu derisi,timsah derisi,buffalo derisi,devekuşu derisi,domuz derisi hatta köpekbalığı derisinin bile kullanıldığını duymuştum ama Vatoz Balığı'nın derisinin kullanıldığına ilk kez şahit oldum.Şahit oldum diyorum ;Çünki  bu bileklik arkadaşımın deri atölyesinde  benim için özel olarak hazırlandı.Ben de bir bilekliğin nasıl hazırlandığını aşama aşama görmüş oldum.

Ben Vatoz'un dikenli bir türü olan Stingray ile yüzme şansına da sahip olmuştum 5 yıl önce.Bu nedenle ne kadar şaşalı bir balık olduğunu biliyorum.Şimdi de onu bileğimde görmek bana çok enteresan geliyor ve kendimi sürekli ona bakarken buluyorum :-)











Prada Sunglasses - Prada Gözlük


Forever New Necklace - Forever New Kolye


Balenciaga Bag - Balenciaga Çanta
Gc Python Watch - Gc Piton Saat
Cetas Gold Ring - Cetas altın Yüzük
Modazigi Bracelet - Modazigi Bileklik


Zara Sandals - Zara Sandalet
Forever New Shorts - Forever New Şort
H&M Shirt- H&M Gömlek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder