19 Temmuz 2012 Perşembe

LONG BLACK DRESS





Siyah,uzun bir elbise kadar rahat, konforlu ve kurtarıcı bir giysi daha var mıdır acaba?

Gündüz de gece de her ortamda giyebilirsiniz onu.Ben bu elbisemi gündüz dışarı çıkarken giyiyorum bu aralar ve bu sıcak havalarda da çok rahat oluyor.Arkasının transparan oluşu da çok hoşuma gitti ayrıca:-)

Alışverişe giderken giydiğim elbisemle, en sevdiğim çantalarımdan birini  ve Newyork'dan rastgele bir mağazadan aldığım bu taşlı siyah sandaletlerimi kullandım. XXL çantam adeta benim imzam gibi bu aralar.Her gün onu kullanır oldum.Hafif oluşu sayesinde de alışveriş sırasında çok rahat oluyor.




Gucci Bag - Gucci Çanta
Exte Sunglasses - Exte Gözlük (Etiler Lazer Optik)
Swatch Watch - Swatch Saat





Miss Selfridge Dress - Miss Selfridge Elbise



Park Bravo Necklace - Park Bravo Kolye



                            Via Spiga Sandals (from Newyork) - Via Spiga Sandalet (Newyork'tan)

4 yorum:

  1. 5.000 Ziyaret
    Tebrikler ...

    YanıtlaSil
  2. siayah harika lmuş ancak bu kadar güzel olur canım bi eksik nacizane bende ayaklarına siyah oje sürsydin nasıl olurdu

    YanıtlaSil
  3. Tavsıyenı dınleyecegım

    YanıtlaSil
  4. Tavsıyenı dınleyecegım

    YanıtlaSil