6 Temmuz 2012 Cuma

GIPSY LOOK



Bu görüntüm bana ilk anda çingeneleri anımsattı. Kim derdi ki bir gün gelecek de çingeneler bana ilham kaynağı olacak...

Ama oldu işte.

Bu arada, ben çingenelerin yaşam tarzına da hayranımdır.Yarını düşünmeden,günü yaşarlar.Kaygı taşımazlar pek hayata dair ve bu nedenle de hep mutludurlar,neşelidirler.Yani çoğu öyle görünür en azından.

Bir de onlar sayesinde geri dönüşüm konusunda dünyada 1 numara olduğumuzu biliyor muydunuz? Ben ilk duyduğumda çok şaşırmıştım ve bir kez daha hayran olmuştum onlara.

Kıyafetimden bahsedecek olursak (etmezsek olmaz tabi); yüksek bel pantolon ve önden bağlamalı gömlek bu sezonun en sevdiğim trendlerinden.Gömleğim, kolyem ve en favori gözlüğüm dışında üzerimdeki her şey en az 3 yıllık. Böyle eski kıyafetlerimi giyince çok seviniyorum.Demek ki doğru parçalar almışım zamanında :-)







Forever New Shirts and Necklace - Forever New Gömlek ve Kolye


Accesorize Bag- Accesorize Çanta

Prada Baroque Sunglasses - Prada Baroque Gözlük (Etiler Lazer Optik)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder