25 Mart 2014 Salı

MBFWI DAY 4- WHAT I WORE

 



MBFWI'un son gününe katılamadığım için benim için son gün 4. günüydü.4. günün tartışmasız en iyi defilesi Simay Bülbül defilesi için. Tarzının olduça dışında bir defile sergileyen Simay Bülbül,eminim ki tüm modaseverlerden de tam not almıştır.

Son gün, artık benim için bir klasik haline gelen siyah kalem eteğim ve Academia kamuflaj desen üstü tercih ettim.Seneler once aldığım ama hala çok severek kullandığım Miu Miu ayakkabılarım da böyle koşuşturmalı günler için iyi bir tercih oluyor. Kombinim pek de renkli olmadığı için bordo-süet CHUCHU clutchımı alarak biraz hareketlendirdim.

Benim için keyifli ve yorucu 3 gün işte böyleydi.Bir sonraki MBFWI 7-11 Ekim tariheri arasında olacak.Ben şimdiden yeni defileler için sabırsızlanmya başladım.

xxx











                     Miu Miu Shoes/Ayakkabı
                     Zara Skirt/Etek
                     Academia Top/Üst
                     CHUCHU Bag/Çanta
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder