14 Nisan 2014 Pazartesi

CASUAL DAY in MILAN

 
 
Neredeyse 2 ay önce gittiğim Milano gezisine ait postu ancak şimdi paylaşabiliyorum.İnanın bana tembellikten değil.Bir yandan bilgisayarımın arızalanması, diğer yandan yeni sezonun getirdiği iş temposu derken blog biraz ihmal edildi tabi.
 
Milano merkezde geçireceğim tek gün için bu rahat kombini seçtim. Sneakerslar olmazsa olmazlardan.Eğlenceli kazağım Meadham Kirchhoff'un TopShop için hazırladığı özel koleksiyondan.Üzerimde bir palto olmadığına aldanmayın.O an için çıkardım.Aslında hava buz:-))
 
Herkese güzel ve sıcak bir hafta diliyorum.
xxx




 
 
                               Sandro Sneakers/Ayakkabı
                               Guess Tight/Taytop
                               Meadham Kirchhoff for TopShop Pullover/Kazak
                               TopShop Shirt/Gömlek
                               Alexander Wang Bag/Çanta
                               Celine Sunglasses/Gözlük
                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder