17 Mart 2014 Pazartesi

MBFWI DAY 2- WHAT I WORE

 
 
Mercedes Benz Fashion Week İstanbul birbirinden güzel defileler ve biraz da koşuşturmaca ile geldi geçti.Ben defilelere Salı günü ve ilk olaraka RAISA-VANESSA SASON ile başladım. Kesinlike muhteşem bir defileydi.Hatta en beğendiklerimden biri oldu da diyebilirim.Özellikle parlak-canlı renklerdeki asimetrik kesimli etek , elbiseler ve püskül detaylarına bayıldım.
 
Ben ilk gün için tercihimi bu beyaz takımdan yana kullandım.Arkadaşım Ayşegül Uluc'un sahibi olduğu simdisenin.com isimli online alışveriş sitesinden aldığım bu güzel takım beni olduğumdan da zayıf göstererek gönlümde taht kurdu bile.Fermuar detaylı CHUCHU çantam her sezon favorim.Şu an lidyana.com ve enmoda.com da da satışta.(Siz sormadan ben söyleyeyim).Son olarak bu güzel takımı en az onun kadar güzel Fendi Ayakkabılarım ile tamamladım ve ikinci gün ben işte böyleydim.
 
Herkese güzel ve huzurlu bir hafta diliyorum
xxx
 
 
Tarzıyla her zaman fark yaratan arkadaşım Berna Ülkü
 
 
 
 
 
Defilelerden Kareler
 
 
 
 
 
 
 
                               Fendi Heels/Ayakkabı
                               simdisenin.com Top and Skirt/Üst ve Etek
                               Mango Necklace/Kolye
                               CHUCHU Bag/Çanta -(www.lidyana.com), (www.enmoda.com)
 
 
 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder