12 Mart 2014 Çarşamba

HOŞÇAKAL BERKİN ELVAN

 
 
Şu an televizyon'da Berkin'i izliyorum.Telefonumdan Berkin için yazılanları okuyorum.Kendimi Berkin'in annesinin yerine koyuyorum ve içim acıyor,içim yanıyor.Haykırmak istiyorum bunu yapana ama biliyorum ki o bunu bile anlayamayacak kadar zavallı.Şimdi bir yerlerde oy toplama derdinde miting veriyor.
 
Ne hale geldiğimize inanamıyorum.Oğlum için güzel bir gelecek yaratmaya çalışırken o ve yandaşlarının buna engel olmasına dayanamıyorum.Umarım artık bazıları uyanır da bu kez ona oy vermez;umarım artık bazıları uyanır ve onun bizi ne hale getirdiğini görür.
 
Bugün bloğumda özgürce duygularımı paylaşmak istedim.Umarım bunları okuyan herkes benim gibi düşünüyordur.Zaten benim gibi düşünmeyenleri de hiç umursamıyorum,hiç adam yerine koymuyorum.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder