4 Kasım 2013 Pazartesi

LAS VEGAS DIARY

Las Vegas'ı uzun uzadıya anlatamıyorum;Çünki Las Vegas,'Anlatılmaz Yaşanır'şehirlerden biri.Sanırım buradan sıkılmak gibi bir şey mümkün olamaz.Ben ikinci kez gidiyorum ama döneli 3 hafta bile olmadan bir daha ne zaman giderim hayalleri kurmaya başladım.Gün gün post yapmak yerine genel bir Vegas postu hazırlamak istedim.Sadece bir geceyi ayırdım.O da çok yakında gelecek.Şimdilik sizi rüya şehrin fotoğrafları ile başbaşa bırakıyorum ve hepinize masal tadında bir hafta diliyorum.

















       First Look: Louis Vuitton Bag/Çanta + Duygu Cınıslı Dress/Elbise + Top Shop Shirt/Gömlek + Nixon Watch/Saat + CHUCHU Bracelet/Bileklik + Prada Sunnies/Gözlük
Second Look:BCBGeneration Boots/Bot + H&M Shorts/Şort + Massimo Dutti Top/Üst + Zara Jacket/Ceket +CHUCHU Bracelet/Bileklik + Necklace from Ghosttown-San Diego/Kolye San Diego'dan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder