29 Kasım 2013 Cuma

BEFORE COLD WEATHER

 
 
 
 
 
 
 
Havalar artık 'ceket giy çık' modundan  çıkmaya başladı.Zira böyle bir modda olucam diye inat ederseniz hasta olmaktan da kurtulamazsınız.Benim kombinin birkaç gün öncesine ait.Yani şu meşhur Balkan soğuk hava dalgasının henüz gelmediği zamanlardan.
 
Sneakerslarımı büyük bir şans eseri H&M İsabel Marant koleksiyonundan aldım.Büyük bir şans diyorum ;Çünki ürünler ilk 45 dakika içerisinde tükenmiş.Ben de 2 saat geç gitmiş ve tüm rafları boş bulmuş bir insan olarak, bu çok istediğim sneakersları da tabiki şans eseri bulmuş oldum bir köşede..Ceketim de çok sevdiğim tasarımcı Ece Salıcı dan. Çantam tabi  bir CHUCHU  ama önümüzdeki kış sezonuna ait:-)
 
Herkese keyifli bir haftasonu diliyorum...
 

 

 


 

 
 
H&M Pour Isabel Marant Sneakers/Ayakkabı  +  Zara Jeans/Kot  +  Ece Salıcı Jacket/Ceket  +  CHUCHU Bag/Çanta  +  Emporio Armani Watch/Saat  + Juicy Couture and Agatha Bracelet/Bilezik  +  Cetaş and H&M Rings/Yüzükler  + Necklaces from Cunda Island and Agatha  + Chanel Sunnies/Gözlük 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder