31 Ekim 2013 Perşembe

SAN DIEGO ZOO AND USS MIDWAY

 San Diego da görülmesi gereken yerler den diğer ikisi de Hayvanat Bahçesi ve Uçak Gemisi'ydi.
Hayvanat bahçesi biraz fazla büyük olsa da enerjimizin bir kısmını da uçak gemisine ayırmıştık.Bir zamanlar gerçek bir uçak gemisi olarak kullanılan ve şuan bir müzeye dönüştürülen bu müthiş  gemi beni gerçekten büyüledi.Üzerindeki savaş uçakları ve helikopterlerinin bir zamanlar savaşlarda kullanılmış olması ve bunları düşünerek gezmek beni biraz da hüzünlendirdi.Hüzün,heyecan ve şaşkınlıkla gezindim durdum yani anlayacağız.Ayrıca eskiden bu savaş uçağında çalışmış emekli askerlerden de pek çok şey öğrendim.
Top Gun'ı izlediyseniz,eminim burası sizin için daha büyük bir anlam taşıyacaktır.











   Converse Shoes/Ayakkabı + Zara Skirt/Etek + Top Shop Top/Üst + Alexander Wang Sunnies/Gözlük



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder