25 Kasım 2013 Pazartesi

MIDI SKIRT

 
 
 
Bu sezonun en sevdiğim trendi kesinlikle diz altı kloş etekler.Her  şeyle kombinlemeniz mümkün.Sizi olduğunuzdan zayıf gösteriyor ve çok da rahat.

Benim çocukluk yıllarımda,annemin giydiği kloş eteklere artık yeniden döndük ve buna en çok sevinenlerden biri de benim sanırım. Annemin uzun çizmeleri ve daracık boğazlı kazakları ile giydiği kloş eteklerini ta o zamanlardan çok beğenirdim.Aradan nerdeyse 30 sene geçti ve ben bu kombinleri yine tek geçerim.

Eteğim geçtiğimiz yaz sezonuna ait Top Shop.Her ne kadar yaz sezonundan almış olsam da, ben onu kışın da giymeye kararlıyım.Kıyafetlerin yazı kışı olmadığını unutmayın!!!

Mutlu bir hafta diliyorum hepinize.


 

 




Miu Miu Wedges/Ayakkabı + Top Shop Skirt and Top/Etek ve Üst + CHUCHU Bag/Çanta + Emporio Armani Watch/Saat + Juicy Couture Bracelet/Bileklik + Prada Sunnies/Gözlük
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder