18 Aralık 2013 Çarşamba

WHAT I WORE

 
 
Cumartesi günü gerçekleştirdiğimiz davette çıkış noktam Miray Gürsoy eteğimdi. Aldığım günden beri rengi ve kalıbı ile tek geçtiğim bu eteğimin en kısa zamanda varsa diğer renklerinden de edinmek istiyorum.Ayakkabılarımı geçtiğimiz sezon almıştım ve topuk boyu kısa olduğu için özellikle onları tercih ettim.
 
Bilekliklerime gelecek olursak;Eddie Borgo malum koluma yapışık geziyorum. Freia bilekliğim ise son takıntılarımdan.Güzel arkadaşım İrem Kefeli ve 2 arkadaşının birlikte kurdukları Freia'yı henüz keşfetmediyseniz acele edin derim.
 
İşte yeniyıl davetimizde ben de böyleydim.O gün yanımda olan herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederim.İyi ki varsınız ve iyi ki benim arkadaşlarımsınız!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Brian Atwood Shoes/Ayakkabı  +  Miray Gürsoy Skirt/Etek  +  Zara Silk Shirt/İpek Gömlek  + Eddie Borgo and Freia Bracelets/Bileklikler
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder