17 Aralık 2013 Salı

DRESSCODEX&CHUCHU YENİYIL DAVETİ



Dresscodex'in muhteşem elbiseleri ile CHUCHU kış koleksiyonunu bir araya getiren bir yeniyıl daveti verdik geçtiğimiz Cumartesi günü.Benim için özel bir gündü;Çünki  CHUCHU markamı yarattıktan sonra gerçekleştirdiğim ilk davetti.

Dresscodex'in sahibi, güzel arkadaşım Sibel Bucurgat Atasoy, birlikte böyle bir şey yapmayı teklif ettiğinde bir saniye bile düşünmeden EVET dedim.Onun sayesinde birbirinden tatlı hanımlarla da tanışmış oldum.

Biz çok keyif aldık ve umarım misafirlerimiz de bizim kadar keyif almıştır.

Bu arada yılbaşı gecesi için hala ne giyeceğinizi bilmiyorsanız hemen Dresscodex'e uğrayın.Benim favorim siyah kadife olan.Bakalım sizinki ne olacak.

Peki ben davet de ne giydim?  Bir sonraki postta!!!
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder