23 Aralık 2013 Pazartesi

SHOPI GO DAYS

 
Gectiğimiz hafta Salı ve Persembe günleri Shopi-go ufak bir yılbaşı daveti verdi.Ben de uzun zamandır burayı görmek isteyen biri olarak hemen gittim. Shopi-go çok çeşitli,enteresan ve öyle her yerde bulamayacağınız markaları bünyesinde barındıran bir alışveriş sitesiydi ama kısa bir süre önce Nişantaşında bir yer açtılar ve artık gidip buradan da alışveriş yapabiliyorsunuz.
 
Vaktiniz varsa buraya uğramanızı tavsiye ederim.Ben özellikle ayakkabılara ve takılara bayıldım.Ayrıca çok enteresan aksesuarlar da var.Sanırım aklımda kalan bir kaç şey için, ben en kısa zamanda yeniden uğrayacağım buraya.
 
Herkese keyifli bir hafta diliyorum.Yılın son haftası umarım sizin için güzel sürprizlerle dolu geçer!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Dr. Martens Boots/Bot  + Zara Skirt/Etek  + Top Shop Pullover/Kazak  + CHUCHU Bag/Çanta  + Adolfo Dominguez Necklace/Kolye  +  Minikoshop Hat/Bere
 

 

 

 

 
 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder