1 Ekim 2013 Salı

JEAN VEST

Alınacaklar listemde hep bir kot yelek vardı ama nedense hep ertelenenler arasındaydı;Çünki istediğim gibi bulamıyordum.Top Shop da kısa bir süre önce ve indirim döneminde gördüğüm bu yeleği nerdeyse denemeden aldım da diyebilirim.Yani bana kesinlikle olacağından o kadar emin olarak ve 1 saniye bile düşünmeden.Bu havalar da böyle bir yelek için oldukça ideal.Hava mevzusuna hiç girmesem daha iyi olacak.Önceki postlarımdan da hatırlayacağınız üzere bu aralar havalar ile pek iyi anlaşamıyoruz.O,mevsim gereğini yapmaya çalışıyor ama ben buna itiraz ediyorum.Kısa bir sürem kaldığının farkındayım bu itirazlar için:-((



Michael Kors Sandals/Sandalet + H&M Jumpsuit/Tulum + Top Shop Vest/Yelek + Emporio Armani Watch/Saat + Eddie Borgo and CHUCHU Bracelets/Bileklikler + Mulbery Bag/Çanta + Celine Sunnies/Gözlük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder