5 Ekim 2013 Cumartesi

BYE BYE EVERYONE!!!

'Siz bu satırları okurken ben çok uzaklarda olacağım'kilişesi ile postuma başlamak istedim bugün;Çünki gerçekten postumu yayınladıktan hemen sonra Los angeles uçağıma bineceğim ve bazılarınız postumu okurken belki de yolu yarılamış bile olacağım.İki hafta Los Angeles-San diego-Las vegas üçlemesinin ardından bayram sonrası yine burdayım.Tabi bu arada Posbym instagram hesabımdan takip edebilirsniz beni. Görüntüm 2 gün öncesine ait.Gördüğünüz gibi hala inadımı kırmış değilim soğuk havalar konusunda ve sandaletlerimi giymeye devam ediyorum.CHUCHU çantam ise yeni sezona ait ve çok yakında pek çok noktada satılmaya başlamış olacak ve tabiki ben döner dönmez tüm bilgileri vereceğim size.Şimdilik benden bu kadar.Herkese güzel,iyi, barış dolu ve sevdikleri ile beraber bir bayram diliyorum.BYE BYE...







Celine Wedges/Ayakkabı + Zara Jeans/Kot + H&M Trechcoat/Trençkot + Beymen Club Necklace/Kolye + CHUCHU Bag/Çanta + Michael Kors Sunnies/Gözlük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder