15 Nisan 2013 Pazartesi

PINK&WHITE



Sanırım Zara yeni sezon ürünlerini raflara koymaya başladığında aldığım ilk ürün bu pembe pantolondu.Pembeyi eskiden bu kadar sevmezdim.Birden bendeki bu pembe sevgisi nasıl bukadar büyüdü hala anlamış değilim.Bir mağazaya girdiğimde gözüm ilk olarak pembelere takılıyor .Bu pembe Brian Atwood ayakkabılar da göze takılmayacak gibi değildi.Tabii indirimde kalmış olması da büyük bir şanstı.Demek ki beni beklemişler :-)

Bir süredir almak istediğim beyaz çantayı da yine her zamanki gibi Alexander Wang de buldum.Alexander Wang'in tasarımlarını tek geçiyorum.Özellikle çanta konusunda beni benden alan modelleri var.





Brian Atwood Shoes/Ayakkabı
Zara Panths(new season) / Pantolon(yeni sezon)
Massimo Dutti Top(new season) / Üst(yeni sezon)
Beymen Club Necklace/Kolye
Alexander Wang Bag/Çanta
Celine Shades/Gözlük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder