29 Nisan 2013 Pazartesi

AFTER FASHION FILM DAY-ISTANBUL

Bu yıl Türkiye'de ilk kez düzenlenen İstanbul Moda Filmleri Gününde, son dönemde yeni bir tür olarak ses getiren moda filmlerinin çeşitli örneklerini izledik.3 etaptan oluşan gösterimin ilk etabında,New york Fashion Film Festival 2013 seçkisi sunulurken,ikinci etapta Koray Birand,Serkan Şedele gibi fotoğrafçıların yeni çalışmaları;Can Evgin,Aslı Girgin gibi fotoğrafçıların markalar için çektiği yaratıcı filmler ve Arzu Kaprol,Aslı Filinta gibi tasarımcılar için çekilmiş filmler gösterildi. Üçüncü etapta gösterilen filmler ise yarışma bölümüne başvuran filmler arasında yapılan dijital oylama süreci sonunda belirlenmişti.

İlk kez gerçekleştiriliyor olması ve duyurusunun çok geç yapılmış olmasına rağmen Fashion Film Day' a katılım oldukça yüksekti.Pek çok kişi de sonuna kadar izledi.Ben İlk etapta Alexander Wang'in,İkinci etapta ise Aslı Filinta'nın eğlenceli filmlerine bayıldım.Maalesef tüm filmlere 'çok güzeldi' yorumunu yapamayacağım.Bazı filmler 2 ya da 3  dakika olmasına rağmen sıkıcıydı.Tabii bu sadece benim düşüncem.

Sonuç olarak oldukça emek harcanarak hazırlanmış bu moda filmlerini izlemek benim için çok keyifliydi.Eminim ikincisi çok daha profesyonelce yapılacak.Şimdiden ikincisi için sabırsızlanmaya başladım.




Ralph Lauren Sandals/Sandalet
H&M Skirt/Etek
Top Shop Top/Üst
Alexander Wang Bag/Çanta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder