12 Nisan 2013 Cuma

NIKE AIR MAX

Spor ayakkabılar en popüler dönemlerini yaşıyor.Yakın zamanda kırmızı halıda şık tuvaletlerin altında bile göreceğiz sanırım:-) Şaka yapıyorum; bu kadar da olmaz heralde.Olmaz değil mi!!??

Tabiki topuklu ayakkabının yerini hiç bir şey tutamaz ama şu da bir gerçek ki eskiden sadece spor amaçlı kullandığımız ayakkabılarımız artık hayatımızın birer parçası haline geldi.Son dönemlerde o kadar şık ve eğlenceli tasarımlar çıktı ki ortaya insan hangisini alacağını şaşırıyor.Ben tercihimi Nike'dan yana kullandım.O kadar fazla renk seçeneği vardı ki, karar vermek de biraz zor oldu.

Size tavsiyem böyle bir ayakkabı arıyorsanız ve zamanınızda varsa,her yere bakın ve kararınızı sonra verin.Dediğim gibi o kadar fazla seçenek var ki; sonra ' ah keşke bunu alsaydım' demeyin.Küçük bir poshbym tavsiyesinin ardından hepinize güzel ve güneşli bir haftasonu diliyorum...




Nike Air Max Shoes(new season) /Ayakkabı(yeni sezon)
Zara Panths and Top/Pantolon ve Üst
Mango Jacket(new season) / Ceket(yeni sezon)
Chibal Bracelets/Bileklikler - www.raftaki.com
Juicy Couture Bag/Çanta
Kahraman Keleş Design Sunglasses / Tasarım Gözlük(Etiler Lazer Optik)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder