29 Mart 2013 Cuma

VINTAGE BAG&LOUBOUTIN SHOES



Elimdeki çanta benden büyük,hem de birhayli büyük.Annem 20'li yaşlarının başında almış bu çantayı ve bugüne kadar korumayı başarmış.Artık bir vintage değeri taşıyan bu çantayı ben devraldım ve büyük bir özenle kullanıyorum.Tabiki böylesine değerli bir çantaya da en az onun kadar değerli bir ayakkabı yakışır.Ayakkabı konusunda da değerli denince ilk Louboutin gelir aklıma.Neredeyse 1 sene önce aldığım Louboutinlerim de sokağa çıkmak için demek bu çantayı bekliyormuş.Aslında defalarca giyme teşebbüsünde bulundum ama devasa topuklar gözümü çok korkutmuştu.Çok da korkulacak bir şey yokmuş.Birkaç kez giyince insan alışıyor.

Herkese güzel bir haftasonu diliyorum.






Christian Louboutin Shoes/Ayakkabı
Zara Jeans/Kot
İpekyol Coat/Kaban
AdR by H&M Earrings/Küpe
Vintage Bag/Çanta
Celine Sunglasses


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder