1 Mart 2013 Cuma

THE COLOUR OF THE SEASON: ORANGE

Sezonun en hit rengi turuncu benim hayatımın zaten oldum olası en hit renklerinden biriydi.

Birkaç hafta öncesine ait kombinimdeki turuncu gömleğim H&M in geçtiğimiz yaz sezonuna ait ama bu sezonda da bu ve benzerlerini pek çok yerde bulmanız mümkün.Turuncunun üzerimizde yarattığı pozitif enerjiyi de düşünürsek bu rengi sevmememiz için hiç bir sebep yok.Ben ilerleyen günlerde turuncu bir çanta almak ve turuncuyu pembe ile kullanmak için sabırsızlanıyorum.

Herkese turuncu bir haftasonu diliyorum.Milano dönüşü görüşmek üzere...






Valentino Boots/Bot
Nordeen Gangs Jeans / Kot
H&M Shirt/Gömlek
Emporio Armani Watch/Saat + Brecelet from Florence/Bileklik Floransa'dan
Cetas and Aldo Rings/Yüzükler
Alexander Wang Bag/Çanta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder