25 Mart 2013 Pazartesi

I LOVE NEW


Yeni şeyler giymek oldum olası beni heyecanlandırmıştır.Bir de çok istediğim bir şeyi alınca onu kullanmak için can atarım.Küçükken yeni aldığım şeyleri kullanmaya kıyamaz,bir süre kutusunda bekletirdim.Ya da özel bir gün olmasını beklerdim.Şimdi bu huyum tamamiyle değişti diyebilirim.Artık aldığım an kullanabilirim;Çünki hayatın çok kısa olduğunu ve hiç bir şey için beklemeye değmeyeceğini biliyorum.

Celine gözlüklerimi Milano'dan aldım.Uzun bir süredir arayıp bulamadığım bu gözlükleri Milano'da bulunca gözüm kapalı aldım diyebilirim.Louboutin botlarıma gelecek olursak,son zamanlarda yaptığım en akıllıca alışverişlerden biri oldu desem yalan olmaz. İndirimde böylesine güzel bir Louboutin bulmak her zaman yaşanılan bir şey olmasa gerek.

 




Christian Louboutin Boots/Bot
Pinko Coat/Kaban
Zara Panths(new season) / Pantolon(yeni sezon)
Massimo Dutti Top(new season) / Üst(yeni sezon)
Hugo Boss Watch/Saat
H&M Necklace(new season) / Kolye(yeni sezon)
Miu Miu Bag/Çanta
Celine Sunglasses/Gözlük





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder