24 Ekim 2012 Çarşamba

TRENDS:SWEATSHIRTS


Sonbaharın artık kendini  iyice hissettirmeye başladığı günler geldi çattı.Yapraklar dökülmeye,güneş bulutların arkasına saklanmaya başladı.Yaz insanı olsamda sonbaharın tadı da bir başka oluyor.Böyle geçiş dönemlerinde insan ne giyeceğini şaşırıyor gerçi ama neyseki bu sezon sweatshirtsler imdadımıza yetişti.Eskiden genellikle eşofmanlarımızın üzerine giydiğimiz sweatshirtslerimiz bu sezon en şık kıyafetlerin bile tamamlayıcısı oldu.

Benim üzerimdeki geçtiğimiz kış sezonuna ait bir Mango.Şu an benzerlerini her yerde bulmak mümkün.Hatta ben dün neredeyse aynısını Zara da gördüm ve bir tane daha mı alsam acaba dedim ne yalan söyleyeyim.

Bayram süresince maalesef post yayınlayamayacağım;Çünki bu akşam Dubai'ye gidiyorum.Şimdiden herkese mutlu bayramlar diliyorum.

Haftaya görüşmek üzere...










Stuart Weitzman Shoes/Ayakkabı
Gucci Bag/Çanta
Zara Skirt/Etek + Mango Top/Üst
Emporio Armani Watch/Saat + Bracelet from Florence/Bileklik Floransa'dan + Cetas Ring/Yüzük
Tom Ford Sunglasses/Gözlük(Etiler Lazer Optik)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder