19 Ekim 2012 Cuma

FINAL WITH RICK OWENS



İstanbul fashion week'de İtalya'da olacağım ve tüm defileleri kaçıracağım için çok üzülüyordum ta ki son günümde Rick Owens ile karşılaşıncaya dek.

Havaalanında uçağımızı beklediğimiz salonda kapıdan  Rick Owens'ın girdiğini görünce heyecandan biran neyapacağımı bilemedim.Sonra tüm cesaretimi toplayıp yanına gittim ve muhteşem insanla tanıştım.Böylesine mütevazi olacağını tahmin etmemiştim.Beni yanına davet etti ve ufak bir sohbetin ardından birkaç fotoğraf çektirdik.

Bir dahaki sefere havaalanına giderken kendime biraz daha özen göstereceğim.Eee nerde kiminle karşılaşacağımız hiç belli olmuyor değil mi!!!







Tasarımlarında genellikle siyah renk kullanan Rick Owens 'Siyahların Prensi'olarak anılıyor.Özellikle deri ceketleri Hollywood ünlülerin vazgeçilmezleri arasında.





Benim için Rick Owens gibi tarzına bayıldığım bir modacı ile tanışmak muhteşem bir duyguydu.Gerçekten çok heyecanlandım ve uzun bir süre de ondan bahsedip durdum...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder