16 Ekim 2012 Salı

DAY:2 - BOLOGNA



İtalya'daki ikinci günümüzde Bolonya'daydık.Daha öncede söylediğim gibi bir fuarı ziyaret ettim.Açıkçası bu gezimizin asıl amacı da bu fuardı ve gittiğime de değdi.Yakında gerçekleştirmeyi planladığım projem için oldukça faydalı bilgiler edindim.

Fuar sonrası Bolonya'yı gezme fırsatı da buldum elbette ve biraz da alışveriş tabiki.Hem fuar hem de fuar sonrası sokaklarda dolaşmama uyugun bir ayakkabı ve kıyafet seçtim ki gün sonunda acıdan kıvranmayayım diye.Daha önce bu konuda acı bir deneyimim olmuştu :-)









Michael by Michael Kors Boots/Bot
Alexander Wang Bag/Çanta
Zara Dress/Elbise
Top Shop Coat and Scarf/Ceket ve Şal
Swatch Watch/Saat  +  Top Shop Neckclace/Kolye(Bileklik olarak kullandım)
Prada Sunglasses/Gözlük


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder