28 Nisan 2014 Pazartesi

DEVIL WEAR FENDI

 'Şeytan Prada Giyer'i,bu ayakkabıları gördükten sonra bir süreliğine 'Şeytan Fendi Giyer' olarak   değiştirmek istiyorum.

Fendi nin son yıllarda çıkardığı muhteşem ayakkabı modelleri karşısında şapka çıkarmamak münkün değil.Sırf  'Fendi Ayakkabılar' konulu bir post yapabilirim en kısa zamanda.

Ben de tabiki kayıtsız kalamadım bu güzellik karşısında ve kısa bir süre önce dolabıma özenle yerleştirdim.Havalar iyice ısınmadan da bol bol giyip hevesimi almayı düşünüyorum.:-))









                                          Fendi Hells/Ayakkabı
                                          Forever New Skirt/Etek
                                          İpekyol Jacket/Ceket + Mango Top/Üst
                                          CHUCHU Bag/Çanta (www.enmoda.com)
                                          Kahraman Keleş Design Sunglasses/Gözlük (Etiler Lazer Optik)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder