16 Ocak 2014 Perşembe

A SHOOTING in UNDERGROUND

 
 
Metroya gidilir de bir çekim yapılmaz mı!!!
 
Bu çözünürlüğü yüksek akıllı telefonlarımız olmasaymıs ne yapar mışız acaba çok merak ediyorum.Sürekli profesyonel fotoğraf makineleri ile dolaşamayacağımızdan pek çok anı kaçırırdık heralde. Ben de işte bu metro anını kaçırmak istemedim;Çünki metroların çok güzel bir atmosferi olduğunu düşünüyorum.Farklı farklı onlarca insan görüyorsunuz ve hepsinin bir hikayesi var.Benim hikayem masum ve basit:Tren delisi oğluma metro heyecanı yaşatmak.Onun için unutulmaz bir deneyimdi.Tabii onu kollamaya çalışırken fotğraf çekimi yapmak da benim için unutulmaz bir deneyimdi.
 
 
 

 


Dr.Martens Boots/Bot
Guess Tights/Tayt
Mango Pullover/Kazak
H&M by İsabel Marant Coat/Kaban
Miniko Shop Necklace and Beret/Kolye ve Bere
CHUCHU Bag/Çanta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder