20 Ocak 2014 Pazartesi

OFFICE STYLE

Bir kaç post önce size bu kalem eteğin en çok kullandığım parçalardan biri olduğunu söylemiştim.Şık bir ortamda bulunmam gerekse de, gayet spor bir görüntü içinde olmam gerekse de elim ona gidiyor.Siz beni dinleyin ve mutlaka dolabınıza siyah bir kalem etek ekleyin.

Hırkam ve ayakkabılarım ise İtalya ve Amerika'dan outlet ganimetleri.Siz bana hangi ülkeye gideceğinizi söyleyin,ben de size hangi outletlere gitmeniz gerektiğini söyleyeyim.Bu konuda da bu kadar güvenirim kendime yani:-))

Herkese keyifli bir hafta diliyorum...






 


                               Valentino Pumps/Ayakkabı
                               Zara Skirt/Etek
                               Michael Kors Cardigan/Hırka
                               Miniko Shop Necklace/Kolye
                               CHUCHU Bag/Çanta




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder