5 Ağustos 2013 Pazartesi

LITTLE GREEN DRESS


Kesinlikle beni en zayıf gösteren elbiselerimden biri.Dürüst olmak gerekirse ben burada göründüğü kadar zayıf değilim ama bu elbise kesiminden ve kalıbından olsa gerek beni birkaç kilo zayıf gösteriyor.''Yeme de yanında yat'' cinsinden bir elbise yani.Kendileri geçtiğimiz yaz sezonuna ait Mango oluyor.Açıkçası bu sezonda da var mı hiç bir fikrim yok ama bir bakmaya değer bence.

Güzel bir hafta diliyorum herkese...








Tory Burch Sandals/Sandalet
Mango Dress and Belt/Elbise ve Kemer
Juicy Couture Bag/Çanta
Chanel Sunglasses/Gözlük(Etiler Lazer Optik)

1 yorum:

  1. uyum süper olmuş canım kemerinde dahil çantanda çok güzel ama biraz büyük kaçmış sanki sandaletlerin çok güzel ojeleirin fıstık gibi olmuş ayaklarında ben çok beğenerek takip ediyorum sitende çok güzel canım

    YanıtlaSil