13 Ağustos 2013 Salı

SKIRT OR DRESS ???

Etek olarak tasarlanan bu jean, ben de bir elbise olarak varlığını sürdürüyor.Alırken bunu elbise olarak giyerim diye düşünmemiştim aslında.Etek olarak kalıbı üzerimde çok iyi durmayınca dolabımda kaderine terk edilmiş olarak durmaya başlamıştı ama birden onu elbise olarak neden giymediğimi düşündüm ve deneyince kızdım kendime;Çünki neredeyse bir yıldır zavallı şekilde dolabımda bekleyen bu etek çok rahat bir elbise olarak kullanılabiliyormuş.   





Tory Burch Sandals/Sandalet + Armani Exchange Skirt/Etek + Tom Ford Sunglasses/Gözlük

1 yorum:

  1. rahat olması sebebiyle benimde tercihim canım kiloda var bende sıkıntıya gelemiyorum sanada çok yakışmış rahat ve gösterişli tam yazlık bence sandaletlerinde tam olmuş güzelim ayaklarında yakışmış ben çok beğendim canım

    YanıtlaSil