31 Mayıs 2013 Cuma

TOG BAZAR-2013

Bu yıl 7. si düzenlenen  TOG Bazar'da ben de 2300. ziyaretçi olarak yerimi aldım ve 2300. ziyaretçi için verilecek olan hediyeler de benim oldu:-) Yani TOG Bazar'a anonslar ve hediyeler eşliğinde girmiş oldum.

Çok keyifli bir atmosfer ve pazardı.Her seyden önemlisi  ise elde edilen gelirin böylesine güzel bir sivil toplum kuruluşuna gittiğini bilmek.Bu arada 525.000 TL gibi rekor bir gelir elde edildiğini de belki duymuşsunuzdur.

TOG Bazar' a giderken görüntüm böyleydi.Bir kaç gün önce aldığım kot eteğim üzerimdeydi.CHUCHU çantam da sarı rengi ile görüntümü biraz canlandırdı. Bu aralar en çok  ve en severek kullandığım  çantam.

Herkese keyifli bir haftasonu diliyorum...









Stuart Weitzman Shoes/Ayakkabı
Zara Skirt/Etek + Massimo Dutti Top/Üst (both new season-ikisi de yeni sezon)
Gc Python Watch + CHUCHU and Guess Bracelets/Bileklikler
CHUCHU Bag/Çanta
Kahraman Keleş Design Sunglasses/Tasarımı Gözlük




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder