20 Mayıs 2013 Pazartesi

BİZİM 19 MAYIS'IMIZ

Herkesin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma  Gençlik ve Spor Bayram'ı Kutlu olsun.

Kalbi Atatürk sevgisi ile atan her genç gibi benim içinde bugünün anlamı büyüktü.Özellikle Şişli' deki dev Atatürk posterlerini görmek beni inanılmaz mutlu etti.Aslında bugünle ilgili yazılacak çok şey var ama maalesef buranın yeri olmadığını biliyorum.

Dün, uzun süre sokaklarda olacağım için rahat bir kombin seçtim kendime.Zaten kot gömleklerin benim için
olmazsa olmaz olduklarını siz de anlamışsınızdır artık:-)Tabii üzerinde 'Atatürk' yazan kolyemi takmadan da olmazdı.

Herkese keyifli bir hafta diliyorum.

Bu



Nike Sneakers/Ayakkabı
Top Shop Dress and Shirt/Elbise ve Gömlek
Nixon Watch/Saat
H&M and Accesorize Rings/Yüzük
Atatürk,Agathta and Top Shop Necklaces/Kolye
Alexander Wang Bag/Saat
Celine Audrey Sunglasses/Gözlük


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder